W Katowicach odbędzie się pierwszy polski Festiwal SEO 2013. W dniu 14 czerwca, zaplanowano szereg prezentacji i wystąpień najlepszych ekspertów w kraju z zakresu pozycjonowania i optymalizacji stron. Możesz wziąć udział w tym niepowtarzalnym wydarzeniu w kraju, poznać osobiście wiele osób, które do tej pory były znane tylko w sieci, a wstęp jest bezpłatny dla wszystkich.
Archiwum kategorii: Spotkania
Relacja z ósmego spotkania
Pod koniec października odbyło się już ósme spotkanie Silesia SEM. Zaproszonych zostało czterech gości, którzy podzielili się swoim doświadczeniem ze słuchaczami. Mieliśmy możliwość wysłuchania Sławomira Borowy z tematem „Mikroformaty i Rich Snippets„, Błażeja Abel który przedstawił zagadnienie „Jak przygotować skuteczny Landing Page„, zapalonego w temacie użyteczności Radka Kuberę „Użyteczność stron internetowych – jak zwiększyć konwersję” … Czytaj dalej Relacja z ósmego spotkania
Jak podejść do tematu analizy BL z odpowiedniej strony?
Karol Dziedzic zajął się tematem „Jak podejść do tematu analizy BL z odpowiedniej strony?”, czyli badania naturalnego pozyskiwania linków. Temat wyłącznie z zakresu White Hat, bo jak inaczej nazwać 30 minutową analizę w oparciu wyłącznie tylko o 3 linki. Zastanawiam się czy nie powinienem zapłacić za te analizę, która w trakcie prezentacji została wykonana na stronie silesiasem.pl.
Użyteczność stron internetowych – jak zwiększyć konwersję strony?
Radosław Kubera, właściciel Ad-Media, jednocześnie jeden z najlepszych ekspertów użyteczności w skali naszego kraju, przedstawił temat Użyteczność stron internetowych – jak efektywnie zwiększyć konwersję na stronie. Kto zna Radka, oczywiście wie, że jest też autorem różnych programów wspomagających pozycjonowanie stron, m.in. LinkSystem Stealth2.
Jak przygotować skuteczny landing page?
Błażej Abel ze StudioTG oraz autor startupu Landingi.com w krótkiej i dynamicznej prezentacji, na kilkunastu slajdach przedstawił podstawowe zagadnienia „Jak przygotować skuteczny landing page”. Rozpoczął od pokazania jak ważne jest prowadzenie testów, różnego rodzaju badań, między innymi testów A/B i testów wielowymiarowych, ale nie tylko, bowiem na pokazanej liście było ich kilkadziesiąt.
Mikroformaty i Rich Snippets
Sławomir Borowy, kierownik działu SEO w agencji 4People z Katowic przybliżył wszystkim zagadnienie fragmentów sformatowych lub używając nowszego nazewnictwa, danych strukturalnych. W prezentacji mogliśmy zobacz trochę teorii, praktyki, przykładów i hakowania rich snippetów. Jak sam zauważył, temat prezentacji jest trochę przewrotny, bo mikroformaty są jednym ze sposobów realizacji rich snippetów a nie na odwrót.